miércoles, 6 de octubre de 2010

Campions de lliga intercomarcal 2009-2010






Aquest any passat he guanyat la lliga de futbet amb el Teulada F.S., ha sigut un any de patiment i de lluita partit darrere partit, pero tot esforç té la seua recompensa. Amb este equip compost per Edgar, Martin, Pedro, Rupert, Carlos, Carrasco, Ariel, Borri, German, Juanvi, Abel i Jo(Pepe) i dirigit per Alberto he aconsegit una marca en la meua vida que no em pensava mai que la conseguiria, però ho he lograt gràcies a aquesta colla de cracks que he tingut al meu costat durant tota la temporada, fent patir als equips mes forts de la nostra comarca i després de la lliga se'ns va presentar un nou repte ¡La Copa de la Marina! on equips de la Marina Baixa i La Marina Alta ens teníem que enfrontar per demostrar qui es l'equip mes fort de la Marina però a nosaltres ens vam pegar un gran bac a les semifinals contra el Futbol Sala Benisa que ens va derrotar molt injustament ja que l'arbitre pareixia estar de la seua part, però nosaltres som bons campions i tot campiò sap perdre i no ens vam queixar perqué nosaltres ja haviem guanyat la lliga que a mi em sobra per tots els costats.
Però enguany no podrem combatir el titol de campions perqué a temps d'ara no hi ha cap equip inscrit en la lliga aixi que ens em inscrits a la lliga interna de Calp, que es una lliga que domes hi han equips forts o molt forts axí que este any ens tocara suar la gota gorda, adems de que la majoria de veterans ens han abandonat per a juar al futbol perque ja an comensat les obres en el camp per a ficarli cesped artificial, pero yo a aixo no li tinc por.
Així que xics enguany ¡¡a per totes!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario